CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 April 2008

Kisah selipar ku..

Semenjak pregnant saya hanya setia pada satu favourite sandal bought by hubby mase early pregnant dulu. Kemana saja saya akan menggunakan sandal ini. Its very comfortable dan tak tinggi sgt. kire sesuai la dipakai oleh ibu mengandung mcm saya nih.

Nak dijadikan cerita, semalam sedang saya sibuk kehulu kehilir di ofis, tetiba sandal kesayangan terputus. Owhhh.. :'( .. sgt sedih rasenye. saya pon seret je la sandal tu kembali ke tempat duduk dan duduk diam2 sampai tak bangun gi mane2 pon. Nasib lagi 3 jam nak off duty masa tu. Saya men'sms' hubby menceritakan sandal saya yang dah tak boleh di pakai lagi tu. Bee ckp xpe, ada sandal spare dlm kereta, kang mase jemput balik dia akan hantar sandal spare tu kpd saya dulu.. sambil pujuk2 beli sandal baru.. huhuhu.

Pukul 6.30pm hubby sampai sambil menjinjit selipar nya itu. Tetiba, saya rase sedih + emosi yang teramatss.. sampai meleleh2 airmata.. saya pun taktau kenapa rasa begitu sedih. Dlm hati mula menyalahkan hormon sendiri. Hubby pon blur nape saya nanges.

Kenapa nangis nih? tanya hubby ku ke'blur'an
Ntah, rase mcm sedih sgt.. all this while guna sandal ni kehulu kehilir, tetiba arini putus plak. Ingat bleh guna sampai bersalin nati.. kataku smbil tersedu2
Laaa.. kang beli la lain. dah putus tu putus la.. hiiii jwb hubby ku smbil senyum sinis.. lawak agaknye tgk saya nangis sbb sandal putus.

Balik tu hubby bwk pegi makan kat char kuew tiaw paling sedap in KJ dan terus ke One Utama beli sandal baru.. Beli terus pakai ok.. takyah letak dlm kotak. Sampai rumah, saya dgn setianye menjinjit sandal yang terputus tu dan letak atas shoe rack.

Hubby: Kenapa tak buang je? kan tak boleh pakai lagi..
Saya: Kalo hantar cobbler bleh jahit lagi kott..
Hubby: **Blurr..**

0 melayan: