CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 January 2009

Panic ~ updated

Goosshh!! I'm already 4 days late!

huwaaaaaaaaaa... *panic*panic*dupp..dapp..dupp..dapp*

Pls DONT pray for me.
Tapi kalau dah rezeki saya tak menolak.
Syukur alhamdulillah..

p/s: roller-coster mood :(


******************************************************
~updated~

hahaha.. 'dia' dtg pagi tadi..
lenyap semua angan2 :p .. eh, dah nak plak ke?

10 melayan:

BabyIbu

Hehe..isy kalau yana bersalin normal pun nak satu lagi..ini apa kan daya..err tak leh doakan eh..:p

Nazuha

saya tak ready lagi la Yana. lagipun Adeef kecik lagi. Sian plak tgk dia..

BabyIbu

em paham2..yana jaga ammar sorang pun macam nak berperang..lagipun kesian diorang kalau anak rapat2 sangat..belum puas manjakan anak sorg ni..hehe..lama tak nampak adeef...bila la nk g borak ngn zuha ni..huk

Elyn

saya paham camne rase cuak tu hihihi pasal saya pun skang asik penin.... waduh cam simptom mornin sickness je huwaaaaa

Nazuha

elyn.. preggy ke? wahh.. wafiq dpt adik.. kekeke

HooDa

kahkah.. patot adeef suke gigit kaki

Marsha~

ceeeeeeehhh... saspen! baru nak congrats!!

cik serabut

kalo suke gigit kaki ape maksudnye?

mamababahworld

skrg Sophie pon ske geget jari kaki dia..sebab tuh kami amik langkah pengawalan dengan berhati2..muahahaha

alerts

yuanyu61
wusong85
moshou75
pohuaishen
qiri2000