CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 February 2009

Five of Five

kene tag lagi... layan je la..

1. What were you doing five years ago?

Year 2004 - saya masih di U.I.A , final year. Busy dgn Final Year Project. Keadaan sgt tak terurus masa tu. Siang tido mlm berjaga. Nak dating pon curi2 masa. Masa ni Hubby baru kerja kat Singapore. Jarang ada masa nak dating. Tapi uni life semestinya sesuatu yg manis utk dikenang. Enjoyyy je masa tu.
End of 2004, saya grad, dan terus bertunang dgn Hubby.. haa..gatai tak nyempat2. Bukan saya ye.. Hubby. hahaha.. matila taknak ngaku..

KLCC visit with Mr Asrul, leturer Cyber Law.. ensem kan lecturer saya :p

Groupmate for presentation - mishh u guyss..

My engagement day 28 November 2004

2. What were the 5 things on your to do list today?

- settle semua backlogs
- submit all reports
- beli susu Adeef, milo bee pon dah habis
- anta kereta carwash.. sgt hazab dah ghupe dia
- pam tayar kereta

3. What are 5 snacks that you enjoy?

- Chicken Floss from Breadtalk - terbaiikkk
- Gardenia DELICIA Butterscotch - craavvinggg
- Kerepek2 yg dijual di kedai makcik di Taman Paroi Jaya - semua kerepeks dia sedaaapp ok
- Burger and Roti John Ijan
- Biskut Tiger Adeef punye..

4. What are 5 jobs you've had?

- First skali pernah jadik cikgu sementara kat salah satu sekolah menengah di Seremban. Ajar BM utk Form 5. Main hentamm je. Dah tu anak murid pon beza umur 5 tahun je. Memula tu pon diorg cam konpius2.. nak panggil cikgu ke akak.. hahaha. Anyway, saya betul2 enjoy jadi cikgu. Sampai skrg pun kalo jupe ex-students, they still call me 'cikgu'.
- Pastu penah kerja kat fastfood A&W Seremban. Dari crew sampai jadi assistant manager. Tapi mak tak tahan nyahh.. letih ya amattss. Dan takde life langsong. kuar rumah pepagi bute.. mlm baru balik. Saya berhenti sbb nak sambung belajar.
- Pas grad, saya di serap sementara di U.I.A sebagai student assistant utk student MBA. Saya sukaaa sgt kerja ni sbb saya boleh kenal dgn ramai org seluruh pelusuk dunia yg nak apply MBA kat U.I.A ni. Tugas saya ialah memproses form2 students yg apply MBA ni dah call diorg utk arrange interview. Macam2 org saya jumpa.. dan ade diantara mereka yg still keep in touch sampai sekarang.
- Disebabkan kerja kat U.I.A contract saja, saya amik keputusan nak cari kerja lain. Akhirnya saya diterima utk bekerja di V.A.D.S sbg customer services utk Strea.myx. Mencabar sungguh kerja saya walaupon hanya duduk saja dan letak headset di kepala. Hari-hari kene maki dan tak kurang juga kene puji.. tapi kene maki lagi byk. Tapi saya seronok kerja situ sbb saya dpt byk experience dan kawan2 pon best. Enjoy sgt dtg kerja. Demam pon dtg kerja. Bukan apa.. takut elaun kene potong. Tapi serius ckp saya suka team mate saya masa di situ. Dan kami juga still keep in touch smpai sekarang.
- Jodoh dgn V.A.D.S pon tak panjang sbb saya dpt better offer dari P.ACNET. Alhamdulillah.. dah 3 tahun saya di sini. Saya selesa dgn apa yg company saya berikan. Sgt bersyukur..

wahh.. dah mcm resume. boleh letak kat work experience nih.

Strea.myx activation team


Pac.net mates. Last day at Brem Tower

5. Tag 5 person and who are they?

- Hooda - pekerja bank yg hari2 nak makan sedapp shj
- Fathi - pekerja syarikat swasta yg hari2 pergi kerja naik pelbagai jenis pengangkutan awam
- Hanie - pekerja kerajaan yg tgh pening sbb nak ISO tak lama lagi
- Akin - pekerja yg malang
- sape2 je laa.. yg rase dia best..