CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 June 2009

On Father's Day

Ya amppunn.. berkurun saya nak post pasal ni.. baru arini dpt free time nak berbloging.
Father's Day 2009 was the first Father's day for Babah. Mummy amats la bz so xde masa nak prepare yg special2. Just a greeting card and a cake for the celebration. It was a special card.. ada cop jari Adeef tau. And Adeef sendiri yg kasi the card kat Babah. Cute sgt. Babah agak surprise...! waah menjadik gak surprise ku itu..

The card

Lots of hugs and kisses today and everyday! see, ade thumbprint Adeef ;)

Ok, nak check dulu - walaopon terbalik ;p

ba..ba..aabbaabbaa.. translate: for babah, sila blanje kami makan sedap2 arini.

Ptg tu kami bawak Adeef pegi barber nak potong rambut dia yg dah ala-ala band hujan tu. Mummy dah standby lollipop, vitagen dgn roti segala bagai semata nak umpan dia kalo dia meronta2 taknak gunting rambut. But surprisingly, Adeef behave sgt. Siap senyum2 simpul kat mamak tu masa kene tarah rambut dia.

mamak, kasik fesyen macam Beckham ek..

The meaning of relationship between father and son ;)

2 melayan:

Mahmood

Assalamualaikum! Your blog is very nice. The photographs are very beautiful. Wish you all the best. God is Great.

http://www.thedynamicnature.com

yangyuyu

oo anak gunting babah pun kena pakai protection ye..hehe

hensem adeef lepas gunting