CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

06 January 2011

Congratulations Sis!

1/1/2011 meyaksikan penyatuan dua hati antara Nurul Huda (my sis) dan tunangnya Lutfi Arif.
Pertama kali saya 'handle' kenduri besar tanpa mak.

Alhamdulillah, segalanya berjalan dengan lancar dgn bantuan adik beradik, saudara mara dan jiran tetangga. Bajet makan hanya untuk 200 tetamu, tetapi yang datang melebihi dari itu. Nasib baik makanan semua mencukupi. Risau jugak..
Lepas ni busy nak prepare kenduri kahwin dia pulak. Lagi besar punya kenduri. Mampu ke aku? InsyaAllah...

Jom layan gambar..

Sarung cincin .. mesti penat ko control kann... :p

Bakal Mak mentua

With the hantarans

Tunang and friends of her

with the kids..bakal jadi flower boy/girl nanti

ni je kot gamba aku yang sempat ambik..

after the ceremony ade Tasneem's birthday celeb.

Tengah-tengah kenduri tu tetiba Adeef tanya saya.. 'Mana Wan?'.. dia tau kalau time ramai2 selalunya Wan dia ada sekali..

Saya hanya mampu mengalirkan airmata..