CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

31 December 2007

Mummy@20weeks~4th Checkup~24 December 2007

Lama dah saya nak update cerita pasal check up saya kali nih. But I'm too busy on my works.. since i've a looong holiday before.

Check up kali nih saya lewat seminggu dari tarikh yg di beri. Sbb tarikh yg di beri tu lagi sehari nak Raya Haji. So agak kelam kabut nak pegi buat check up. Seperti biasa, saya ditemani suami.

Firstly, the staff checked my weight. No changes. Pelik nurse tu kejap.. sbb dah 5 bulan tapi berat still takat tu gak.. tapi saya bangge.. muahaha! Then Dr Z called me.. as usual he will check my sugar and pressure first. Everything ok and under control. And then the most waiting time... checking my baby..

"Hi baby! Mummy and Babah tgh tgk dia ni.. waaaa... dah besar anak Mummy..
patut la lasak :p .. Baby tgh tido eh.. Sleep tight honey.. Eh.eh.. Babah
nampak dia tgh hisap thumb dia la.. alalalala.. comelnye anak Mummy.."

Dr Z checked baby's condition.. evertyhing in a good condition. Uri saya pun ada di kedudukan atas baby. Dan pergerakkan baby pun normal. Dr Z ukur kepala dan badan baby.. He said anak Mummy ni besar la.. not at her/his size.. Dr Z pun ada bgtau saya tentang gender baby.. tapi saya nak rahsiakan pada semua dulu.. haha!

After that, Dr Z amik darah saya untuk di uji di makmal. Mereka nak tau samada zat besi saya cukup atau tidak or ada jangkitan apa2 pada darah saya. Harap2 semuanya ok. InsyaAllah.. Next check up will be on 21st January 2008. Can't wait to see you, angel!!


0 melayan: