CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 February 2009

Mummy's Fav pixs

Ni antara collection gamba favorite Mummy.

aaa... Adeef pandai angkat tangan dia kalo kite suruh 'give-me-five'.. laju je dia angkat tgn. pastu tak reti2 nak berenti. Org dah tanak main pon dia nak five gak

see...meleleh2 air liur tgk gamba makanan.. tgk menu mcm tauuu je nak oder ape..

wahh.. rambut disisir rapi belah tepi... masa ni adeef nak ikut Mummy pegi weding kwn Mummy. Mummy kata ramai awek budak kecik.. tu yg Adeef dresing semart-semart.. :p

time ni Mummy soh show-ur-tooth.. dia pegi jelir lidah dia.. owhh.. Adeef dah ade gigi sebatang belah bwh.. kiuttt je.

cheeky kan.. dia mmg suka la buat muka mcm tu kalo kite marah dia. Mmg tak jadi nak marah.

Hmm.. kalo tgk balik gamba Adeef ada yg berambut.. ade yg botak.. yerr.. Adeef dah botak skrg. Mummy buat balik rambut-ala-mawie mcm dulu2. Adeef kuat berpeluh kat kepala. Pastu busyukk masyammm rambut dia. Tu yg Mummy botakkan.

Adeef dah pandai nak step2 dah. Tapi bila Mummy nak snap gamba je.. dia hempas montot.. huhuhu.. Adeef ckp dia tak suka publisiti...

4 melayan:

Anonymous

Adeef mcm dah slim la sket mak ngah tengok.. gamba yg first tu mak ngah suke.. sgt chomeyy -makngah hanim

Veni

Very nice pics...your boy so cute...so photogenic : )

Nazuha

a'ah la makngah. Adeef dah susut sket. wan kata nak ringan badan sbb nak jalan..

mamababahworld

ermm..semakin besor smekain nakal yer...geramnya tgk adeef boleh duduk..hihi