CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 March 2009

3 sahabat

From left: Adeef Feizal, Marsya Sophie Irdina, Emmet Ibrahim

pix taken at Razman's wed o 7/3/2009 , Sg Buloh.

7 melayan:

Elyn

hihihi cute je bile bergambar ramai2 gitu!!

mamababahworld

dua romeo ini sedang meraba anak saya..oo pandai ampa train no..haha

mama-qaisara

cmne awak boleh agak psl 'kes pengasuh' tu eh?..awak kenal ke 'org yg report' tu?

Nazuha

mama qaisara,

saya agak je.. sbb saya follow cerita pengasuh awak tu. kes awak mcm kes saya jugak dulu. rasenye semua pengasuh kat nursery ni perangai diorg lebih kurang je.. very meng-annoyed-kan.

apa2 pon, pedulikan apa org nak ckp. diorg tak skolah mmg suka ckp mcm2. sabar ek..

mama qaisara

nazuha..
prob skrg bkn psl pengasuh tu.
i tak dendam ngan dia.
cuma i terkilan..ada
org yg sanggup
print 'entry psl kisah tu'
then tjk kt pengurus taska.
u bygkanla..sampai cmtu sekali.
taktau knp dia phd ngan sya.
sya tak ganggu idup dia pn.
sya tak libatkan dia pn.
tap ntahla..terkilan sungguh sya :(

Nazuha

uisshh.. terok betol!

xpe la, biar org buat kite.
yang penting kite tak kacau dia. Org mcm tu sekejap je Allah nak bls balik.

i think better u change nursery for qaisara. ye la, kite tak tau hati org ni mcm mana. nati phd dgn kite anak pulak jd mangsa. Nauzubillah..

just my 2 cent..

ekyn.licious

comelnya yg bby gurl tue!