CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 May 2008

Besday prezzie Mummy..



Nak tau ape babah dia belikan utk mummy?


keh..keh..keh..


Sebab mummy selalu komplen sakit pinggang duduk atas lantai.., so babah dia belikan mummy L-shape sofa. Sekarang mummy xde masalah lagi kalo nak bangun or duduk mase tgk TV.. muahahaha!! Kesian kami, dah 2 tahun pindah rumah baru nak ade sofa. Anyway, thanks bee.. mummy loves it! muahss..muahss..~

From left: Babah, Preggy Mummy, Untie Hanie, MakYang Uda, Pak Abang.. foto taken by Uncle Kamal (sila abaikan Mummy yg gempal itu.. hohoho)

5 melayan:

AnasDila

masa saya pregnant first timedulu...asben pun belikan sofa...pasal kesian nengok saya susah nak bangun duduk bila bersila kat bawah...hehehe...

Nenos

See Please Here

Aku Bukan Bidadari

wahh wahh bestnya dpt sofa.. kaler pinkies ..

anyway semoga segalanya selamat ..

Nazuha

anasdila- kalo dah duduk, nak bangun kene tarik tangan.. tak pasal asben jadi kren.. kekeke

nenos- kamu spam ye?

aku bukan bidadari - kaler purple la kakak.. meh dtg umah bleh tido baring atas sofa baru.. :P

farah

aiyoo... dah cukup bulan x de rezeki jgak nak jumpe akak..
kite plak ter'xcited akak yg nak beranak.. teringat mase saat2 akhir tunggu si kecit tasneem ni nak kuar dulu..hehehee